Jakie są dla was 10 najlepszych odcinków serialu Miodowe Lata ? Bo dla mnie to :
1.Kucharz Przyszłości
2.Pieskie Życie
3.Magia Sceny
4.Decydujący Głos
5.TV or not TV
6.Dzikość Serca
7.Duży Miś
8.Na Ryby
9.Safari
10.Walka Płci
Piszcie 10 najlepszych wg. was odcinków serialu Miodowe Lata ;D
Moje typy to (kolejność przypadkowa):
Business Lunch
Robot kuchenny
Wiecznie młodzi
List miłosny
Ciocia Jadzia
Leśne zacisze
Rodzina patologiczna
Krawczyk przeciwko Norkowi
Walka płci
Salon masażu
Ja tutaj wymienię oczywiście kolejność przypadkowa:
1.Ciocia Jadzia
2.Kuzguwu - boski dynamit
3.Business lunch
4.Gwiazda reklamy
5.Wielkie manewry
6.Smak wolności
7.Wspaniały kumpel
8.Menadżer
9.Kto pita nie błądzi
10. Lunatyk
I wiele wiele innych.
1. Odcinek bez tytułu
2. TV or not TV
3. W pułapce
4. Leśne zacisze
5. Metoda X
6. Tadzio Krawczyk & Karol Norek
7. Koh-I-Noor
8. Kit Show
9. Mur, czyli zemsta
10. Supermarket
oraz 2 odcinki z "Miodowe lata 2: Całkiem nowe"
Komornik
Szambella
1.List Do szefa
2.Witaj Mamo
3.Pieskie Życie
4.Lunatyk
5.TV or not TV
6.Gwiazda Reklamy
7.Safari
8.Wiecznie Młodzi
9.Mecz Derbowy
10.Walka Płci
Moje typy(kolejność przypadkowa)
1.Kanalersi
2.Bjorn Bergenstrup
3.Copiwiterzy
4.Przepraszam Cię
5.Rodzina patologiczna
6.Smak wolności
7.Szefowa z kanałów
8.Odcinek bez tytułu
9.Pieśń strudzonego renifera
10.Nowy hymn
1.Żywe Zwłoki
2.Witaj Mamo
3.Niespodzianka Urodzinowa
4.Pieskie życie
5.Lunatyk
6.Magia Sceny
7.Decydujący Głos
8.TV or not TV
9.Dzikość Serca
10.Na Ryby
Najlepsze odcinki Miodowych Lat, to:
1.Dzikość Serca
2.Safari
3.Walka Płci
4.Decydujący Głos
5.TV or not TV
6.Na Ryby
7.Duży Miś
8.Pieskie Życie
9.Mecz Derbowy
10.Lunatyk
Moje ulubione odcinki to (kolejność przypadkowa):
1. Smak wolności
2. Kuzguwu - boski dynamit
3. Gwiazda reklamy
4. Na ryby
5. Fatum Los Przeznaczenie
6. Kto PIT-a nie błądzi
7. Krawczyk przeciwko Norkowi
8. Safari
9. List miłosny
10. Niespodzianka urodzinowa
1.Pieśń Strudzonego Renifera
2.Gwiazda Reklamy
3.Krawczyk przeciwko Norkowi
4.Lunatyk
5.Leśne Zacisze
6.Kanalersi
7.Rodzina Patologiczna
8.List Miłosny
8.Szefowa z Kanałów
9.Tv or not Tv
10.Mur Czyli Zemsta
Moje to:
-Kanalersi
-Wariackie papiery
-Partia
-TV or not TV
-Duży miś
-Sprawa wielkiej wagi
-Pieśń strudzonego renifera
-Mecz derbowy
-Gwiazda reklamy
-Menadżer
dla mnie te.
1. Mecz Derbowy
2. Mister uprzejmości
3. Kanalersi
4. Gwiazda reklamy
5. Tadzio Krawczyk Karol Norek
6. Podwójne Ubezpieczenie
7. Wspólny wróg
8. Lunatyk
9. na ryby
10. Mur czyli zemsta
Najlepsze to było jak Karol przebrany za młodzieniaszka tańczył razem z Norkiem. Nie wiem jak ten odcinek się nazywał, ale oni coś tam jeszcze na wrotkach jeździli. Świetny serial.
Rendez-vous w ciemno
Przepraszam Cię
Smak wolności
Magia sceny
Mecz derbowy
Pieśń strudzonego renifera
Rodzina patologiczna
Romeo z Weronek
TV or not TV
Ukryte kamery
1.Rodzina patologiczna
2.Przed pierwszą gwiazdką
3.Lewa Forsa
4.Walka Płci
5.Tadzio Krawczyk,Karol Norek
6.Tv or not tv
7.Ukryte kamery
8.Nowy Hymn
9.Przepraszam Cię
10.Romeo z weronek
Kolejność przypadkowa :)
1. Mój braciszek Karol
2. Mecz derbowy
3. Rodzina patologiczna
4. Randez-vous w ciemno
5. Alina i Blondyna
6. Niespodzianka urodzinowa
7. Dzikość serca
8. Romeo z Weronek
9. Kanalersi
10. Business lunch
1. Pieśń strudzonego renifera - za kultową piosenkę biegnie biegnie renifer :D i pokazanie publiczności
2. Wiecznie młodzi
3. Bar szybkiej obsługi - za sceny rozmowy Karola i Aliny o pieniądze i scena w banku
4. Tadzio Krawczyk i Karol Norek - genialna rola Barcisia, który lepiej wcielił się w Karola niż na odwrót
5. Rodzina patologiczna - cały odcinek to majstersztyk
6. Cypryjski łącznik
7. Mocne plecy
8. Dzikość serca
9. Sprawa wielkiej wagi
10.Romeo z Weronek
1.Leśne zacisze
2.List miłosny
3.Business lunch
4.Smak wolności
5.W pułapce
6.Wieczór we dwoje
7.Lewa forsa
8.Walka płci
9.Mordercy są wśród nas
10.Napad
Dużo tego było ale to tak
1.kucharz przyszłości
2.odpowiedź za 9999 zł
3.przepraszam cię
4.rodzina patolgiczna
5.smak wolności
6.sprawa wielkiej wagi
7.wróżka
8.tv or tv
9.walka płci
10.kanalersi
Wiele dobrych odcinków pominołem ponieważ. było ich naprawde dużo.
1. List do szefa
2. Lunatyk
3. TV or not TV
4. Męska duma
5. Gwiazda reklamy
6. Wariackie papiery
7. Telefon do dozorcy
8. Napad
9. Karol Bombowiec Krawczyk
10. Mordercy są wśród nas
1. Ochroniarze
2. Walka płci
3. Kanalersi
4. Nowy hymn
5. Przepraszam Cię
6. Pieśń strudzonego renifera
7. Copywriterzy
8. Wariackie papiery
9. Kucharz przyszłości
10. Rodzina patologiczna
Ciężko wybrać top 10. Epicki serial :D
1. Smak wolności
2. Business lunch
3. TV or not TV
4. Nowy hymn
5. Gwiazda reklamy
6. Rodzina patologiczna
7. Fatum, los, przeznaczenie
8.Kucharz przyszłości
9. Na ryby
10. Sierżant roku
Myślę, że dużo zależy od osobistego gustu. Widać to po dużym rozstrzale w odpowiedziach.
1. Rodzina Patologiczna
2. Wariackie Papiery
3. Romeo z (W)eronek
4. Idol
5. Wiecznie Młodzi
6. Żywe Zwłoki
7. Odpowiedź za 99.000zł
8. TV or not TV
9. Mordercy są wśród nas
10. Mecz derbowy